درود!
این جا مکانی است ویژه برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر / آی تی و نرم افزار و صد البته افرادی که جویندگان دانش و تکنولوژی هستند.
آقایان دانوش ،یاشار و آمالی دارندگان این بلاگ بودند و هم اکنون تنها آقای دانوش مدیریت این وبلاگ را بر عهده دارد، با توجه به زمان بندی ها هم اکنون در این سایت فعالیت پویا ای نداریم.
شنبه 20 مهر 1392
21:10
دانوش پیچگاه
برای نصب در اندروید برنامک زیر را در سیستم اندروید نصب کنید:
AnDOSBOX

سپس فایل زیر را در جایی از حالت فشرده در آورید که فایلی به نام docbox.conf موجوذ است (معمولاً در رم اصلی دستگاه شما - جایی که پوشه دانلود و موزیک و... موجود است) تا هم پوشه TC درآن مکان باشد و هم فایل ذکر شده Over write شود (جایگزین شود).
++TC
سپس برنامک دانلود شده را اجرا نموده تا نمونه همان ++TC که در کامپیوتر است در اندروید شما نمایان گردد.
دکمه Menu یا  Settings موبایل را زده و دکمه Input را انتخاب کنید. در کادر باز شده چند گزینه نمایان میشود که مهم ترین آنها عبارتند از:
  1. Pad یا Mouse که با آن شما نشانگر ماوس (که مربع قرمز رنگ است) را با صفحه لمسی دستگاه تان کنترل می کنید؛ مانند تاچ پد لپ تاپ.
  2. Scroll که اگر صحه لمسی دستگاه کوچک بود می توان با انتخاب این گزینه و با کمک صفحه لمسی دستگاه (گجت) کل صفحه محیط TC را دید.

غیر از تب Input mode در Settings؛ تب Keyboard اماکن تایپ در محیط TC را فراهم میکند (دقت کنید که با ماوس اولین خط برای نوشتن انتخاب کنید)؛ یک تب دیگر به نام Resize وجود دارد که اگر فعال باشد کل صفحه محیط TC کوچک می شود تا در صفحه نمایش گجت شما جا شود، البته اگر صفحه بزرگ باشد (مثل تبلت بالای 5 اینچ) این گزینه مفید خواهد بود. Special Keys شما می توانید کلید های ترکیبی مثل Ctrl+F9 را با آن تب استفاده نمایید. اگر به گوشه های صفحه نمایش ضربه بزنید دکمه های ذکر شده (بعضی از آنها) نمایان می شوند در این صورت دکمه Hide را که سمت چپ پایین صفحه موجود است را انتخاب کنید تا آنها محو شوند.


بدرود.




موضوع: معرفی محصول،
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات