درود!
این جا مکانی است ویژه برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر / آی تی و نرم افزار و صد البته افرادی که جویندگان دانش و تکنولوژی هستند.
آقایان دانوش ،یاشار و آمالی دارندگان این بلاگ بودند و هم اکنون تنها آقای دانوش مدیریت این وبلاگ را بر عهده دارد، با توجه به زمان بندی ها هم اکنون در این سایت فعالیت پویا ای نداریم.
چهارشنبه 10 خرداد 1396
19:19
دانوش پیچگاه
در این مقاله سعی میکنم تا دلال هایی که در اینترنت مشاهده کردم و یکی از آنها را تست کردم، خدمت شما توضیح دهم.

توجه کنید که
من با هیچ کدام از این یک دلال ها ارتباطی ندارم و در هنگام انجام این آزمایش، قوانینی که انجام تراکنش با بیت کوین را منع کند وجود نداشته بود (و تا زمان نوشتن این پست هم کار با بیت کوین غیر قانونی اعلام نشده است) در غیر این صورت آزمایش انجام نمیشد.

برای خرید بیت کوین، نخستین کار چک کردن سایت پلیس فتا بوده است و سپس سرچ کلید واژه "بیت کوین
صرافی کلاهبردای" تا اول متوجه شوم که اصلا خرید بیت کوین اول مشکلی نداشته باشد و سپس اگر مشکلی ندارد، از کجا ها نخرم تا کلاه برداری ای انجام نشود یا هزینه بالاتر از معمول برای خریدش پرداخت نشود. نتیجه این شد که خرید بیت کوین مشکلی ندارد ولی متاسافانه نتوانستم دقیقا مکان هایی که خرید بیت کوین در آنها دقیقاً کلاه برداری بوده را پیدا کنم.، همچنین کسی نیز به صورت مشخص ننوشته بود که چگونه این کار انجام میگیرد. در نتیجه عزمم را برای آزمایش خرید 10 دلار معادل حدود 40 هزارتومن (قبل از عید 1396) جزم کردم تا هم تستی انجام داده باشم که مفید باشد و هم اینکه اگر این روش کار کند، راهی باشد تا پس اندازی هرچقدر کم داشته باشم. خصوصا که طی این چند سال گذشته ارزش بیت کوین حتی از دلار هم بالاتر رفته و نرخ مطلقاً صعودی داشته است.

بنابر این پس از اعتماد بر این که این روش پس انداز شدنی و درست است، شروع به جست و جوی اینترنت برای یافتن یک
صرافی اینترنتی جهت خرید بیت کوین کردم.
باقی نوشته را در ادامه بخوانید.

ادامه مطلب