درود!
این جا مکانی است ویژه برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر / آی تی و نرم افزار و صد البته افرادی که جویندگان دانش و تکنولوژی هستند.
آقایان دانوش ،یاشار و آمالی دارندگان این بلاگ بودند و هم اکنون تنها آقای دانوش مدیریت این وبلاگ را بر عهده دارد، با توجه به زمان بندی ها هم اکنون در این سایت فعالیت پویا ای نداریم.

پایان پروژه

سه شنبه 10 مهر 1397
14:25
دانوش پیچگاه
درود و سلام.

با سپاس از همراهی شما دانشجویان و دانش دوستان رشته کامپیوتر. این گروه، گروه نئوهوش؛ هم با کمک دانشجویان رشته آی تی و کامپیوتر ابتدا برای هم کلاسی های دانشگاه با نام Inftek.tk در پاییز سال 1392 ایجاد شد بعد ها به خاطر اینکه سازنده این گروه - آقای پیچگاه - آینده کامپیوتر را منوط به هوش مصنوعی میداند، اسم گروه را به نیوهوش به معنی هوش نوین تغییر داده و به خاطر اینکه علامت ";" یا نقطه ویرگول از یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین حروف در اکثر زبان های برنامه نویسی مهم است، لوگویی را با الگو گرفتن آن و ایرانی بودن گروه طراحی کرد. این گروه با ارائه مطالب پیرامون رشته یاد شده، برنده مسابفات برنامه نویسی محلی و دریافت بخش "پیشنهاد شده  های میهن بلاگ" قرار گرفته است، از اهداف این گروه علاوه بر آموزش موارد کامپیوتری، خود یاد گیری فعالیت سایت های اجتماعی و مشاهده فعالیت های فضای مجازی و بررسی و تحقیق رفتار این گروه بوده است.اما به دلیل فارق التحصیل شدن اعضا و کمبود وفت هم اکنون فعالیت خود را در فیس بوک و غیره به پایان رسانیده. گرچه وبلاگ نئوهوش از neoHoosh.ir به Danoush.mihanblog.com تغییر خواهد کرد اما احتمال اینکه فعالیت این گروه با اعضا جدید و موضوعی دیگر در زمینه کامپیوتر از سر گرفته شود، وجود دارد. ای-میل نئوهوش ما نیز به زودی پاک خواهد شد.

بنابراین: دامنه ما از neoHoosh.ir به Danoush.mihanblog.com و رایانامه (ای-میل) ما نیز پاک شده است و دیگر اعتباری ندارد.

با سپاس از خواندن این نوشته.





برچسب ها: neoHoosh، نئوهوش،
شنبه 7 مهر 1397
22:27
دانوش پیچگاه
با درود و سلام.

در سالروز پایگزاری پروژه "نئوهوش" ، برآن شدیم که هدیه ای به شما کاربران و مهندسان بزرگوار کامپیوتر و آی تی بدهیم. این کتاب یا تسک، به دلایل مالی چاپ نشد و هوده آن شد تا به رایگان در این روز پروژه کتاب آموزش ویندوز را که دسترنج مهندسین دانوش پیچگاه، یاشار عرفانیان، محمد آمالی و آقای ودادی بوده است،به دست شما برسانیم. از طرف گروه نئوهوش این امید را داریم که تازه کاران و ویندوز دوستان این دستمایه ما را پرارزش و مفید بدانند.

لینک دانلود کتاب آموزش ویندوز 10 ما در زیر آورده شده است. شما اجازه اشتراک و پخش رایگان این کتاب را فقط با ذکر و یادآوری نام نویسندگان دارید، فروش این کتاب، کپی کردن محتوای کتاب و سایر سواستفاده ها از این کتاب ممنوع است و پیگیری قانونی و جزایی دارد.





دنبالک ها: لینک دانلود، Danoosh.net،