درود!
این جا مکانی است ویژه برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر / آی تی و نرم افزار و صد البته افرادی که جویندگان دانش و تکنولوژی هستند.
آقایان دانوش ،یاشار و آمالی دارندگان این بلاگ بودند و هم اکنون تنها آقای دانوش مدیریت این وبلاگ را بر عهده دارد، با توجه به زمان بندی ها هم اکنون در این سایت فعالیت پویا ای نداریم.
یکشنبه 23 اسفند 1394
18:01
دانوش پیچگاه
دانلود رایگان پروژه منبع باز اسکنر کامپایلر فندرسکی*
نوشته شده توسط آقای دانوش پیچگاه
توجه توجه، دانلود رایگان ریپوزیتوری یک کامپایلر که برای درس طراحی کامپایلر از هیچ طراحی کردیم. متاسفانه امکان اشتراک گذاری پارسر به دلیل نا تمام ماندن پروژه نیست. اما بخش اسکنر پروژه به خوبی کار میکند و برای شروع یادگیری درس اصول طراحی کامپایلر بسیار مفید خواهد بود. همچنین شما اگر حرفه ای هستید، میتوانید این پروژه را تکمیل کرده و یک کامپایلر کامل از آن بسازید و با نام خود (البته با رعایت قوانین گیت هاب) منتشر کنید. پروژه رایگان فندرسکی را از دست ندهید (باقی نوشته در ادامه مطلب) .

لینک دانلود
نام این کامپایلر و لعات بکار رفته در این کامپایلر متناسب با اصطلاحاتی است که استاد گرانقدر ما، آقای دکتر میرسعید حسینی در کلاس بکار می‌برد. امید است که بمانند سایر پست ها این یکی هم برای مهندسین و دوست داران دو آتشه تکنولوژی مفید باشد.
سازنده کامل این کامپایلر آقای پیچگاه است.


++F

*فقط اسکنر این پروژه برای دانلود آماده شده است. انتظار می رود که دوست داران و برنامه نویسان علاقمند اجزای دیگر را کامل کنند. گرچه پارسری ناتمام را برای این پروژه آماده کردیم منتها برای دانلود آماده نیست.




دنبالک ها: Download Link،