پنجشنبه 21 آذر 1392
14:41
نظرات()
با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم ، کد قرار داده شده در این پست مربوط به کلاس استاد رحیمپور در تاریخ 21 آذر 1392 میباشد که جهت راهنمایی دانشجویان برای ساخت بازی تیر و کمان است . کد تکمیل شده ی این بازی هفته ی آینده در همین وبلاگ قرار داده خواهد شد.
برای مشاهده کد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
#include<iostream.h>
#include<conio.h>
#include<math.h>
#include<dos.h>
#include<graphics.h>
#include<stdlib.h>
void Zamin(int x, int y, int w, int h)
{
rectangle(x,y,x+w,y+h);
}
int Enfejar(int xp, int yp, int xc, int yc, int rc)
{
float d;
d=sqrt( pow(xp-xc,2)+pow(yp-yc,2));
if(d<rc)
{ return 1;}
return 0;
}
void Enfejar2(int x, int y)
{
setcolor(4);
for(int i=0; i<50;i++)
{
circle(x,y,i);
delay(100);
}
exit(0);
}
void Play(int xc,int yc,int r,int xp, int yp)
{
for(int i=1; i<100;i++)
{
yc++;
circle(xc,yc,r);
delay(100);
if(Enfejar(xp,yp,xc,yc,r)==1)
{
Enfejar2(xp, yp);
}
if(kbhit())
{
if(getch()==97)
{ xp++;
line(xp,yp,xp+10,yp);
}
}
}
}
void main()
{
int X,Y,W,H;
X=Y=50;
W=H=200;
int m,d;
m=d=0;
;;
initgraph(&m, &d,"");
Zamin(X,Y,W,H);
Play(150,50,20, 50,150);
getch();
}