درود!
این جا مکانی است ویژه برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر / آی تی و نرم افزار و صد البته افرادی که جویندگان دانش و تکنولوژی هستند.
آقایان دانوش ،یاشار و آمالی دارندگان این بلاگ بودند و هم اکنون تنها آقای دانوش مدیریت این وبلاگ را بر عهده دارد، با توجه به زمان بندی ها هم اکنون در این سایت فعالیت پویا ای نداریم.
چهارشنبه 8 آبان 1392
13:51
یاشار عرفانیان
معمولا در ابتدای برنامه ها در زبان سی ++ عباراتی در قالب زیر وجود دارد؛ در ادامه همین مطلب بیشتر پیرامون این دستور بحث می کنیم :
#include<      >

این عبارت ها با علامت # (شارپ ساین) شروع شده و در ادامه ، کلمه ی include و در نهایت عنوان کتابخانه ی مورد نظر درون علامت های <> قرار می گیرد.

فایل های سرآمد هر کدام شامل مجموعه ای از دستورات اند که ما از آنها در برنامه ی خود استفاده می کنیم ؛ مثلا دستورات cin و cout و ... در  کتابخانه <iostream.h> و یا دستورات gotoxy و ... در <graphicds.h> و یا getch و ... در <conio.h > قرار دارند .

فایل های سر آمدی که به h ختم  می شوند را فایل های سرآمد به سبک قدیم می نامیم ، اما فایل های سرآمد استاندارد جدید نیز تقریبا برای هر فایل به سبک قدیم نیز بوجود آمده است.

به منظور مشاهده ی جدول انواع فایل های سرآمد می توانید به کتاب دایتل دایتل (مربوط به زیان ++C) مراجعه کنید ؛ البته این جدول را در روز های آینده به این صفحه اضافه خواهم کرد.




شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات