درود!
این جا مکانی است ویژه برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر / آی تی و نرم افزار و صد البته افرادی که جویندگان دانش و تکنولوژی هستند.
آقایان دانوش ،یاشار و آمالی دارندگان این بلاگ بودند و هم اکنون تنها آقای دانوش مدیریت این وبلاگ را بر عهده دارد، با توجه به زمان بندی ها هم اکنون در این سایت فعالیت پویا ای نداریم.

جشن نوروز بر همه شاد باد!

پنجشنبه 29 اسفند 1392
17:22
دانوش پیچگاه
درود.

از زمانی که دانشگاه تعطیل شد تا حالا در حال کد نویسی این قالب بلاگ بودم و بعد از 1200 خط و 75 ساعت از هیچ این پوسته بلاگ رو ساختم که البته از تکنولوژی های روز استفاده می کنه و مرورگر های ناایمن قدیمی توانایی دیدن این بلاگ رو ندارن اما به صورت هوشمند یک صفحه ویژه برای اون دسته از افرادی که مرورگر استاندارد ندارند باز می شه تا از رو حالت موبایلی این بلاگ رو تماشا کنند و این بلاگ ریسپانسیو هم شده و یعنی بسته به رزولوشن نمایشگر کامپیوتر شما انداره و کادر بندی متغییر هست. البته هنوز کامل و بی نقص نیست اما در این بازه زمانی و تک نفری تا اینجا رسوندش واقعا کار آسونی نبود.
به هر حال ما هم "وبلاگ تکانی" کردیم و با اسم و رسم نوینی که خواهید دید؛ در سال جدید متحول می شیم و ارتقا پیدا میکنیم و شما فقط صبر بنمایید و زودی بیایید اینجا دوباره!تا اون زمان شما رو به خدا می سپارم.

سلامت و  پیروز باشیم و باشید!
بدرود.





موضوع: فـرهنگی،
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات