روزگار - دل نوشته ای که شاید براتون و شما نوجوون تر ها خواندنیه!

1398/05/6
14:35
دانوش پیچگاه
واقعا وقت سریع میگذره! بیشتر از یک دهه پیش برای اولین بار و با کمی نگرانی وقتی 12.5 سالم بود اولین بار با ثبت نام توی فروم پی 30 ورلد در اینترنت پا گذاشتم، یادمه که بلد نبودم آپلود یعنی فرستان فایل به یک سرور، اصلا نمیدونستم سرور چیه! یا اینکه جلوی ای-میل www میذاشتم برای ثبت نام! هنوز به یاد دارم که چه کار های بچه گانه ای انجام میدادم و مردم رو سر کار میذاشتم، خب از یک بچه 12-13 ساله چه انتظار دیگه ای میشد داشت!
الان اما گرچه بهشون میخندم، ولی افتخار میکنم. اینکه چه تلاشی داشتم که خودم مدل سه بعدی بسازم و یک بازی ویدیو ای رو ویرایش کنم، یا اینکه سعی میکردم پایه های اینترنت و کامپیوتر رو خودم بلد بشم، و مهم تر اینکه چطور با بقیه در اینترنت ارتباط بر قرار کنم. حالا نتنها خودم مدل های سه بعدی میسارم، که آموزش هم میدم، افزون بر اینها، دومین پروژه بازی ویدیوای خودم رو هم در فروم های حرفه ای خارجی به نمایش گذاشتم و یک جایزه از دانشگاه خودمون در این باره گرفتم، مهمتر اینکه

تونستم در دو دانشگاه خیلی خوب در رشته مهندسی کامپیوتر پذیرش بگیرم و برای یکی از این دانشگاه ها بورسیه بشم.
صد البته نمیخوام از خودم تعریف کنم، ولی میخوام بگم اگه تلاش کنی، خصوصا تنهایی و با انگیزه ای راستین، به خواسته ات میرسی.
یادمون نره که آدم ها عوض میشن، منم مستثنی نیستم، تو هم نیستی، خصوصا وقتی دوران نوجوانی رو طی میکنی. ولی همیشه تلاش کنیم که بهتر از دیروز باشیم.

دانوش پیچگاه.



Lang/زبان: فارسی،

Other/ویژه

Author/نویسنده

Links/لینکها

Lang/زبان

Stats

Updated :

Tools

وبلاگ شخصی دانوش پیچگاه.

©کپی رایت ♥ دانوش، تم از avazak.ir و ویرایش از دانوش پیچگاه.